Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Загурська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Загурська І. С. 
Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом [Електронний ресурс] / І. С. Загурська // Молодий вчений. - 2013. - № 2(02). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2013_2(02)__18
Розроблено структурно-функціональну модель самооцінки творчих здібностей дітей у молодшому шкільному віці, яка відображає механізми розвитку самооцінки залежно від його особливостей за умов діяльності з різним розвивально-творчим потенціалом. Виявлено, що реалізація розвивального потенціалу самооцінки творчих здібностей можлива лише на суб'єктно-ціннісному рівні, який забезпечується взаємодією соціального, діяльнісного, розвивального, творчого та ціннісно-регулювального компонентів. Уточнено структурні та функціональні характеристики параметрів самооцінки творчих здібностей у процесі шкільної адаптації. Установлено, що на розвиток самооцінки цих здібностей суттєво впливає соціальне співробітництво, усвідомлення можливостей розвитку власних здібностей. Розвинуто теоретичні положення про взаємозв'язок самооцінки та здібностей. Доведено можливість застосування психосемантичних методів для дослідження самооцінки учбових і творчих здібностей дітей у молодшому шкільному віці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.82 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Загурська І. С. 
Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації [Електронний ресурс] / І. С. Загурська // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_8
Проаналізовано представленість соціально-бажаних форм поведінки у структурі саооцінки. Обгрунтовано взаємозв’язок компенсаторної функції особистісних якостей моральнісного змісту у структурі самооцінки та вмінь, здібностей у тому випадку, коли відсутній зв‘язок між особистісними якостями та діяльністю, в якій ці якості можуть розвиватися. Саме це є однією з причин шкільної дезадаптації та ознакою кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні. Наведено результати аналізу основних кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно- емоційному рівні та можливі шляхи їх подолання. Констатовано оптимальність розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні, що забезпечує в подальшому усвідомлення учбових дій як засобів підтримання самооцінки. Виділено шляхи та прийоми подолання кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні, що можуть бути використані у комплексній програмі психологічної підтримки першокласників у період адаптації до шкільного навчання. Показано, що на початку навчання у першому класі учні виділяють соціально бажані форми поведінки у школі, зміст яких пояснюють лише поверхово, які описують за допомогою таких конструктів: "не викрикує", "тихо поводиться", "не плаче", "посміхається". Виокремлено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки на моральнісно-емоційному рівні: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності, однак набувають статусу значимих критеріїв для оцінки себе та інших; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших; страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання.Проанализирована представленность социально-желаемых форм поведения в структуре саооценки. Обоснована взаимосвязь компенсаторной функции личностных качеств нравственного содержания в структуре самооценки и умений, способностей в том случае, когда отсутствует связь между личностными качествами и деятельностью, в которой эти качества могут развиваться. Именно это является одной из причин школьной дезадаптации и признаком кризисных моментов в развитии самооценки на нравственно-эмоциональном уровне. Представлены результаты анализа основных кризисных моментов в развитии самооценки на моральностно- эмоциональном уровне и возможные пути их преодоления. Констатирована оптимальность развития самооценки на нравственно-эмоциональном уровне, что обеспечивает в дальнейшем осознание учебных действий как средства поддержания самооценки. Выделены пути и приемы преодоления кризисных моментов в развитии самооценки на нравственно-эмоциональном уровне, которые могут быть использованы в комплексной программе психологической поддержки первоклассников в период адаптации к школьному обучению. Показано, что в начале обучения в первом классе ученики выделяют социально желательные формы поведения в школе, содержание которых объясняют лишь поверхностно и которые описывают с помощью таких конструктов: "не выкрикивает", "тихо ведет себя", "не плачет", "улыбается".In the article the role of moral and emotional level of self-appraisal of first-formers at school adaptation stage has been defined. It has been mentioned that success of adaptation process is greatly dependent on the system of situational self-appraisals which were formed before entering school. The structure of self-respect and general self-appraisal consists of cognitive and moral emotional components which define the filling of situational self-appraisal. Child`s ideas of his own separate skills which deal with different kinds of activity, allow to define those starting points of personal development which can guarantee recognition and appraisal of social environment. Attitude to social relations as means of receiving recognition allows self-appraisal to develop on moral emotional level. Moral emotional level of self-appraisal is a kind of conventional pattern by means of which a child looks at others and searches his own social place among them.
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.344 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Загурська І. С. 
Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників [Електронний ресурс] / І. С. Загурська // Молодий вчений. - 2014. - № 10(13)(2). - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_10(13)(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.881 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Загурська І. С. 
Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків [Електронний ресурс] / І. С. Загурська, О. П. Шевчук // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 642-645. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__69
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Загурська І. С. 
Особливості образу військового психолога у свідомості магістрів-психологів [Електронний ресурс] / І. С. Загурська, І. П. Халімончук // Молодий вчений. - 2019. - № 2(2). - С. 520-523. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_2(2)__50
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.917 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського